Fika en torsdag? Bra idé!

Idag var det ganska lugnt på jobbet men fy tusan vad mycket bakom-arbete vi fick gjort. Bra jobbat där!

Efter jobbet kom min kollega och vän herr Orrhage och hämtade upp mig till vår bokade after-work. 
Det var tredje gången gillt då jag varit tvungen att flytta på vår träff två gånger tidigare. Men trägen vinner. 

Han och jag är båda barnsligt förtjusta i bakelser och då särskilt Napoleon. 
Så vi tog en promenad till anrika Sturekatten på nedre Östermalm. Det är som att komma hem till någon att sitta där och fika. Så mysigt. 

Vi drack te och kaffe och sen pratade vi och hade så trevligt så länge att vi nästan blev utkörda. 


Vi pratade för mycket så vi missade att fota bakelserna. 
Jag säger som herr Orrhage sa när vi skildes åt:

- Det här var inte sista gången vi gjorde detta. 
Tack!

Nu blir det tidig afton för fy tusan vilken huvudvärk jag haft hela dagen. Måste vara lågtrycket... eller var det högtrycket?

//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback