Äh, ryck upp dig vettja!

Här är jag. 
Veckan har varit lite låg och så får det vara. 
Tyvärr dök det upp en ny liten ytlig propp i armen igår kväll. Känner inte för att åka till doktorn utan väntar på mitt läkarbesök nu i veckan. 
Men det är klart att det påverkar humör och ork. 

Men annars hände nåt riktigt kul i veckan. Min gamla kompis Knoll (jag är Tott) kom på oväntat på besök på jobbet och drog efter stängning med mig på bio. "Far from the madding crowd" såg vi. Otroligt vackert foto. 
Herregud, det är 16 år sen vi var kollegor och sågs varje dag. Vi har fortfarande mycket att prata om, och inte är det jobbsnack. 
Tack Knoll för att du drog upp mig!

Idag har Ove och jag bara myst härhemma. Spännande film = Nina sover i en och en halv timme. 
Stackars Chili är skendräktig och har kånkat gosedjur och boat hela dagen. 




Så nu ikväll gömde jag alla djur. Tror ni inte att hon hittar en ful bläckfisk iallafall. 


Om ni har vägarna förbi Konserthuset så bjuds det bland annat på minikonserter med unga musiker. 

Den här veckan har jag "knarkat" Schuberts pianotrio nr 2. Så vackert!
Tjuvlyssna på youtube!

Nä, i morgon ska jag försöka rycka upp mig, måla en tavla eller nåt. 
Vi hörs!
//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback