Skräckblandad förtjusning

Först vill jag börja med en varning!
Börja inte och läs boken "Stalker" i sängen innan ni ska sova. 

Hur bra är inte Lars Kepler-paret på att skapa skräck i läsaren?
Jag var tvungen att hålla Ove i handen innan jag somnade. 

Idag var vi alla tillbaka på jobbet från diverse ledigheter, inklusive Jullan. 
Vårushen har börjat och kommer nog bara att öka när vi t ex närmar oss vår Sibelius/Nielsen-festival i april. 
I morgon har vi stort biljettsläpp på våra jazzkonserter. Ladda, ladda. 


Ove bjöd på underbar mat, ryggbiff med gorgonzola. Till det drack vi den lilla Amaronen som blev kvar från grytan häromdagen. Tack Ove, det gjorde du riktigt bra. 

Sen sket vi i tv-tittandet och spelade spel istället. 
Jag vann!!!





Sen har vår yngsta shopaholic handlat till hemmet. 
I somras såg vi en sån fin lykta men den var dyr (200:-) så vi köpte den inte. 
Nu hittade Sofia den för 79:-  Då köpte hon den! Bra där. 

Välkommen hem till oss. 

//Najno

Kommentarer
Nina B säger:

Hej hej & god fortsättning, vilken fin lyckta vad har Sofia köpt den ?

Svar: Den är köpt på In & Finn.
najno.blogg.se

2015-01-08 | 10:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback