Flugor i taket

Tyckte inte jag hade så mycket att skriva om i tisdags så det blev ett litet hopp i uppdateringen. 
Kom på nu ikväll att jag ju faktiskt var och tränade på morgonen med Kats och Bodilski, jobbade hårt hela dagen och blev sen bjuden på fiskpinnar till middag. 
Kvällen avslutades med lite Netflix-serie och sen ballade min IBS-mage ur totalt. 
Det är så jäkla obehagligt för det kommer utan förvarning och gör så himla ont. 
Det var nog därför jag bara tvärsomnade sent. 



Idag var det desto roligare, jobbade kort dag, satte mig på tunnelbanan och åkte till Kista. 
Där mötte jag upp mannen i mitt liv och så hade vi en riktig date med varandra. 
Vi käkade god mat på O'Leary's och efter det gick vi på bio "Taken 3" eller "T3ken" som det står på affischen. 
Det var riktigt mysigt att få rå om varandra. 

Trötta men glada!

Nu blir det deckare i sängen!



Fan, vad många döa flugor vi har i taklampan. 

//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback