Besök på stora varuhuset

Det var ju riktigt härligt att få den där stora strålkastaren i plytet i morse. 
Jag menar solen förstås. 


Senare på dagen tog jag och de unga med oss mor och stack till Ikea. Hon behövde och ville köpa en ny säng. 
Jag hade sagt att idag var en bra dag för folk har inga pengar kvar att handla för. Tji fick jag, folk verkar ha hur mycket pengar som helst. Fy fan vad med folk det var. 
Vi passade även på att ta matrast. 


Vad tycker ni om min nya blurrfunktion?

Jag hittade en perfekt klädhängare till mig själv. 
Den meckade jag ihop och nu hänger kläderna så fint istället för att ligga på golvet bredvid sängen. 



Förutom att jag glömde äta middag blev det en bra dag. 

//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback