Wrap med grädde och bara sy

Missade fackklubbsmötet i morse. Vet inte vad som for i mig men var helt inställd på en lugn morgon med lång promenad med Chili. Det var ju skönt att jag inte stressade..,.
Och när jag satte mig i bilen såg jag den här fina lappen. 


Dotterns tack-för-lånet-av-bilen-lapp. 

På onsdagsmötet fick vi idag Tösses bageris berömda wrapsemla. 

De såg helt klart ut som tunnbrödsrullar och hjärnan tog lite tid på sig att inse att det var ju riktig semla. Så himmelskt goda! Prova ni också!

Hemma har vi ju nu systuga när alla andra har sjukstuga. 
Här några färdiga plagg dottern skapat på egen hand. 

Mysshorts med fickor. (Det första hon sydde)
Jo, det är en vinst på trisslotten som ligger där. 


Myshood med luva och dragkedja. 


Byxor med veck och fickor. 

Jag blir nästan förbannad av avund för hon är så satans kreativ och duktig på allt hon företar sig. 
Stolt morsa är vad jag är, även när jag suckar för att det blir stökigt. 


//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback