Snabba puckar (scarface)

För en och en halv vecka sen var jag på Radiumhemmet. Remiss skrevs om att ta bort ett födelsemärke.
Sen har jag gått med oro och lite halvångest för jag vill inte ha den där skiten igen. 
I förra veckan ringde "min" kirurg som fått remissen och i morse tog jag bort mitt märke på magen. 
Läkaren förstod också min oro för det där jävla märket på kinden

Så nu är det också borta! 
Ja, herregud så min kära hud ser ut. 
Och på vänstra sidan av ansiktet känner jag mig allt lite sönderskuren. 
Tur att jag har rynkor som kan dölja alla ärr. 
Efter operationen var det bara att ta ett par kliv till jobbet. 
En alldeles normal dag med kanelbulle till fikat. 

Långa killen fixade middag till honom och mig, då de andra i familjen arbetade/tränade innebandygrabbar. 

Åkte ut till Arlanda och pussade på dottern som jobbar natt. 

Avslutar med en bild jag glömde lägga ut igår. 


//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback