Onsdag - mitt i vecket

Idag vankades det vår i luften med tokiga småfåglar i skogen som kvittrade som sjutton. 


På jobbet håller vi nu på med förberedelser inför kommande säsong. 
Jag lovar, det blir en riktigt härlig säsong nästa höst. Men hemligt än så länge. 

Ungdomarna hämtade mig vid tåget och sen slog vi på stort och kalasade på pizza, lönedagen till ära. 

Grät en skvätt till Greys anatomy, som vanligt. 
Sen blev det hundvård resten av kvällen, päls- och tandvård. 


Älskar den här bilden från i höstas. 

På nattpromenaden fick Chili och jag njuta av en stjärnklar himmel och vårlukt I luften. 

Nöjd lägger jag mig med en ny bok. 
Har höga förväntningar. 



//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback