Mitt hjärtas dag

Alla hjärtans dag firades till stor del på jobbet. Fick hoppa in då vi hade för lite personal.
En visning och två konserter, ja det är full rulle på lördagar. 

Det var helt underbart att komma hem och få den bästa kärlekspresenten av mannen i mitt liv. 


En schlagerpåse bara till mig. 

Och vilket innehåll sen. 


Men först middag. 


Superduperstora räkor, jag orkade tre. 

Efter middag kröp vi upp i varsitt hörn och kollade mello. Han vet vad jag gillar, Ove. 
Magnus Carlsson var min favorit förstås, låten hade gjort sig bättre på engelska bara. 

Nu är jag så glad för att jag får vila två dagar för nu ikväll fick jag så ont i halsen. Hoppas jag inte fått Oves otäcka förkylning. 

//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback