Lång dags jobb mot lön

Åh, äntligen somnade jag på ordentlig tid igår kväll och kunde därmed vakna utvilad och glad idag. 

Det blev en riktigt lång lördag med konsert först på kvällen 19.30. 
Då det stod fel på schemat med arbetstiden så hann jag inte alls hem till Mello, som jag planerat. 

Det kändes riktigt surt. Fick se sista halvtimmen av programmet. 
Men dottern bjöd på god mat och mannen bjöd på snacks, så jag blev nöjd ändå. 

På sista hundpromenaden började det snöa. Chili, som var nybadad gillar ju inte att bli blöt i pälsen i onödan så hon ville knata in i mörka skogen för att skydda sig. Tur att man inte är mörkrädd. 

Vi har lite envisa förkylningar som inte vill släppa, både Ove och jag. Det blir skönt att skrota runt hemma i morgon söndag utan några som helst planer. 

//Najno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback