Hundmåndag

Igår hade vi riktig sjukstuga här hemma. Bara Soffi som höll sig på benen. 

Tur att jag var ledig idag och kunde våga vila, som mamma säger. 

Men upp med tuppen för att lämna Chili hos veterinären för tandvård. Usch, en vän har precis förlorat sin älskade hund och plötsligt blev jag alldeles nojig att det skulle hända Chili något under narkosen. 
Ove, jag och Sofia var hemma och tog det lugnt. 
Senare åkte jag till en sköterska och plockade bort mina stygn på kind och mage. 
När hon fick se blåsorna på magen efter tejpen ryggade hon tillbaka lite men gjorde sen det hon skulle. 
Jag ser helt enkelt för jävlig ut. 

På eftermiddagen hämtade vi alla tre vår Chili, som var lite tufsig och groggy efter tandstensborttagning och utdrag av tre dåliga tänder. 
Stackars liten! 


Hela kvällen har hon legat hårt tryckt mot någon av oss fyra. 
Långa killen var på utbildning på Sheraton idag. Flott ska det va' minsann. 

//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback