Arg semla

Idag fick jag den här historien berättad för mig av en kollega. 





Läs artikeln på Sveriges radios hemsida och bli förbannad! 

Det är år 2015 och det värsta av allt är vice vd:ns bortförklaring till historien. 

Man blir ju galen för mindre alltså, har vi inte kommit längre än så här? 

Jag blev så arg så förkylningen försvann för en stund. Annars har jag varit heltäppt i näsan och stel i nacken med huvudvärk precis hela dagen. 

Fick en underbar sen lunch med dottern som var på stadsbesök. 

En delad Malaysian Chicken. 

Vi åkte senare hem med långa killen som avslutat sin utbildning på fina hotellet. 

Och ni som tycker att vi bara fikar på jobbet; jodå vi firade semmeldagen. 
Vad trodde ni?


Små fina från Vetekatten. Tack Eva Bagge!
Locket försvann på ett ögonblick!

//Najno




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback