Åka, åka massa fordon

Det var nog inte bara jag som var lite trött i morse. 
Jag prioriterade sköna sängen istället för frukost och sen körde vi igång fortsättningen på konferensen.  

Jag får alltid lite känsla av; "jag borde hållit igen lite", efter såna här konferenser. 
Jag slänger ur mig saker, idéer och kommentarer som inte alltid är väl genomtänkta. Jag kan ju klaga på folk som tar allt syre i ett rum och så kanske jag själv är sån. 
Nä, fy bubblan vilken taskig självinsikt jag har. 
Eller så har jag bara att acceptera att så här är jag. 
Jag har ägnat en stor del av mitt liv att vara andra till lags och bara få människor att tycka om mig. 
Lika bra att sänka garden och inse att man är som man är helt enkelt. 

På resan hem använde jag/vi alla SL:s fordon de har. 
Vi åkte båt från hotellet (elbåt med grön el. Ni vet väl förresten att kärnkraftsel räknas som "grön el"?)


Det var väldigt mysigt att åka båt vintertid och hoppa av utanför Dramaten. 
Sen tog vi spårvagnen till Sergels torg. 
Jag fortsatte vidare med pendeltåget till Märsta och tog avslutningsvis bussen till Lycko. 

Skönt häng med de unga hemma på eftermiddagen/kvällen. 

Och voffis blev superglad när jag kom hem och släppte mig inte med blicken på hela kvällen. 

//Najno

Psst. Fick ett sms från chef Lotta: "jag hittade en mössa och vantar kvarglömda i konferensrummet. Är de dina?"
Jodå, de var mina. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback