Tjänster och gentjänster

I väntan på "Ett fall för Vera" på tv blir det bloggande. 
Jodå jag somnade fint igår och vaknade nio timmar senare. Urtrött!!!
Men inte alls lika hängig under dagen som jag varit i veckan. 
Chili och jag tog bilen ända in till stan och tog en härlig stadspromenad till blå huset. 
Fast det är skönare med gräs i rumpan än asfalt, tycker voffis. 
Tur att vi bor där vi bor. 


Och där satt Strindberg och visade hela härligheten mitt i Tegnérlunden. 

Och på en bänk satt en heroinist och tog en spruta i lugn och ro. 
Kontraster minsann. 

Senare på kvällen ringde dottern och erbjöd utbytande av tjänster. Hon köpte med sig två räkmackor och jag hämtade henne på Arlanda. 
Inget att tvivla på, klart jag hakade på. 


Vem kan motstå???

//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback