Karma är min vän

Om man gör gott, kommer gott tillbaka. 

När Ove och varit ihop i 20 år fick jag en diamantring, som jag älskar och alltid har på mig. 
För ca 1 år sen försvann den spårlöst och jag trodde att jag tappat den i Kroatien, när vi var där. 
Jag har varit så ledsen och verkligen saknat ringen. 
Men så idag. 
Ove storstädar sovrummet, ser något under medarna på sängen. 
Där ligger den!!!
Jag blev så glad att jag började gråta. 


Ordningen återställd med förlovningsring, 20- årsring och 40-årspresent från Sofia. 
Mina tre finaste ägodelar. 


Ove hittade även det här fina fotot på mig som han haft på nattygsbordet. Varför har han gömt det?

På kvällen hade vi stort familjemöte på ballen. 


Det var så skönt att sitta ner tillsammans och planera in höstens jobb och äventyr. 
Nu känns hjärtat lättare när jag har kontroll på läget. 
Tack familjen!

//Najno 

Kommentarer
Anonym säger:

❤❤❤

2015-08-16 | 23:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback