Idag kommer TV-tidningen

Det finns tydligen fler fåglar som gillar att äta vid dukat bord. 


Jag fick ta bilen till jobbet idag, då det fortfarande var stopp på Märstalinjen. 
Man blir ju trött för mindre. 

Just nu kokar det i biljettkontoret, vi är laddade upp till tänderna inför årets två stora biljettsläpp i nästa vecka. 

Det har varit lite väl lugnt under sommaren och nu känns det bättre. Jag är tydligen en människa som SKA ha mycket att göra. Jobbar och mår som bäst då. 
Ska försöka ta det med mig hem också, fast hemma trivs jag så bra med att göra absolut ingenting. 

Pappa kom förbi jobbet och skjutsade mig till min bil. 
Tack för det! 

Hemma blev jag serverade kött och potatis och ugnsstekta rödbetor med getost. Jösses så gott!
Ja, är det torsdag så är det. 

//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback