Ambitioner är till för att brytas

Typiskt. Bussen gick 2 minuter för tidigt i morse. Men det var rätt bra för då fick jag en riktig promenad efter första hundpromenaden. 
En riktig motionsmorgon helt enkelt. 
Jobbdagen svischades igenom och avslutades med en hemmagjord afterwork med kollegorna. 
Väldans trevligt!!!

Jag har ju glömt att berätta. Ni som läser troget vet ju att jag åkte hem en fredag med kollegans mobiltelefon. 
I fredags förra veckan var det dags igen.  Kats sprang omkring och letade efter sin mobil innan hon skulle ut till en ö med kompisar. 
Jag sa lite surt åt henne; "jamen ring den då, den ligger ju här nånstans!".
Sagt och gjort, hon ringde sig själv. 

Väldigt skämsigt att det då ringde i MIN handväska. Usch, jag rodnar bara jag tänker på det. 
Enda jag kan skylla på är att vi tre tjejer har exakt likadana telefoner och ingen av oss gillar skal på telefonen. 
Men jag ska nu skaffa ett lyxigt ett. 

Sofia och Ove hade värsta samarbetet i köket när jag kom hem och bjöd på hemgjorda piroger med citron- och vitlökssås till. Herre min skapare, så gott det var. 

Min ambition ikväll var att veckohandla, måla naglar och gå en powerwalk. 
Av detta gjorde jag - inget. Jag gick iallafall ner till tvättstugan och bokade tvättid. 



Duktig tjej!

//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback