Vimsan åker till jobbet

I morse när jag var ute med Chili så var fåglarna i skogen som tokiga. Solen sken och jag blev på så himla bra humör. 

Åkte till Rosersberg i god tid så jag skulle komma tidigt till jobbet. På perrongen ska jag ta upp min telefon och ringa när jag upptäcker att jag glömt den i bilen. Kan ju inte ha en mobil liggandes helt öppet på bilsätet, så det var bara att gå och hämta den. 
Samtidigt kommer tåget och hinner naturligtvis åka innan jag är tillbaka. 
Nåväl, jag kom i tid iallafall. 

Idag började vår stora Sibelius/Nielsenfestival. Första konserten var nästan helt slutsåld när jag gick hem vid 17. Hade gärna lyssnat på Tjajkovskis sjätte symfoni och Sibelius första, men det är så intensivt nu på arbetstid att jag prioriterade vila hemma istället. 
Ove fick sin vinst från bildtävlingen, jag masserade honom framför Greys anatomy. Två flugor på smällen!





Sista nattpromenaden gicks under stjärnklar himmel. 
Gudars vad vackert!

//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback