Trött och schleten

Snart (eller redan nu) är SL:s kvalitet, eller brist kvalitet en riktig samhällsfara. Folk kommer försent till både det ena och det andra, blir irriterade och förlorar både tid och pengar.

I morse skulle Bodilski och jag träna. Tåget var redan försenat till Rosersberg. Sen stod vi i ca 20 minuter utanför centralen och väntade på tågkön In till perrongen. 
Jag kom så sent till SATS att det inte var nån idé att byta om. Istället försökte jag peppa Bodilski på en övning och sen duschade jag. 


Idag var vi ordentligt många med personal så jag kunde gå hem en timme tidigare 
Men det hade jag nästan inget för, för tågen gick lite hur som helst, så jag var hemma rätt normal tid. 
Om jag hade haft barn i dagisåldern hade jag bytt jobb direkt till Märsta för att slippa resorna. Fy, vilket irritationsmoment det där är just nu. 

Men hemma leker jag och Sofia med våra djur. 
Hamstern Ebba har en egen motionsboll som vi lät henne springa runt i ikväll. 
Lite läskig, tyckte Chili. 





Usch, den ser ut som ett stort öga som rullar runt på golvet. 

//Najno

Psst ... Fy satan vad jag ska vila i helgen. Den här veckan har nästan tagit knäcken på mig. Roligt, men otroligt slitsamt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback