Hej då prinsen - hej prins

De flesta av oss sov bra i våra sängar i natt. 
I morse väntade frukostbuffen och som vanligt var Sofia och jag sist uppe. 


Sofias frulle, jag klämde i mig äggröra och prinskorv och smoothie. 


Afternoon tea


Kräftstjärtar på brioche


Oxfile potatisgratäng o rotsaker


Vaniljparfait med hallon o nötter


Vädret i morse var inte så fint som igår kväll så vi åkte hem efter frukost. 


Hej då Prins Eugen, där du står och målar av Sundbyholm, som blev en av dina kändaste tavlor. 

Väl hemma var det väldigt skönt att slänga sig i soffan och göra just ingenting. 
Helgen gick supersnabbt och ändå hände massor med roligt. 

Tack alla tjejer för en väldigt trevlig helg. 
Det här gör vi om nån annan gång, nån annanstans, tycker jag. 

//Najno

Psst... Det var väldigt trevligt att pussa på Ove när han kom hem sent. Hade svårt att sova utan honom. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback