Familjen är allt

Det var ett tag sen vi var lediga en helg, hela familjen. 
Igår lördag firade vi det genom att åka och bowla. Föräldrar mot ungar. 
Gissa vilka som vann?


Det var iallafall väldigt roligt att vara tillsammans. 





Jag "skadade" mig på banan och det enda plåster de hade i hallen var ett med Hello Kitty. Jag kände mig redan piggare. 

Tack ungar och Ove för en rolig kväll! 

Idag har vi varit ute, både Ove och jag och kört lite hopp och sök med Chili. 
Hon är superduktig. 




Nu är jag superladdad och lite väl utvilad. Kommer somna sent inatt med dessa två lugna dagar i ryggen. 

//Najno

Kommentarer
Anonym säger:

Fina familjen😘

2015-04-26 | 21:35:49
Anonym säger:

Jaha, såklart man är anonym😁. Kram från Ullis Grandin

2015-04-26 | 21:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback