Att bli kallad ragata

Först börjar vi med att avslöja bildtävlingen sen nån vecka tillbaka. 
Vad var det här?


Det var inte myrornas krig, inte heltäckningsmatta och inte heller badrumsmatta. Goda gissningar, men fel. 


Det var det här!
Sätet på pendeltåget. Det räknas väl som jäv om jag berättar att den enda som svarade rätt var Ove. 
Jag ska iallafall överraska honom med nåt roligt. 

Sen vann jag själv en Facebooktävling idag. Inredningsbutiken Theodoras drömmar i Nyköping utlyste en tävling och jag är en av vinnarna! Tjoho vad glad jag är!!!

Efter stängning blev jag kallad "jävla ragata" av en helt främmande man som kom 30 minuter efter stängning, försent till en föreläsning, som han felaktigt trodde var en konsert och som han tyckte att jag skulle bjuda/släppa in honom på. 
Folk är verkligen inte kloka. Att de vågar skrika sånt till nån de inte känner. 
Jag sa att han skulle skärpa sig och blev naturligtvis inte insläppt. 

Nån jävla ordning får det väl ändå vara. 


Ragatan Fischer!

Hemgjorda hamburgare väntade Ove med här hemma. 
Nu blir det hopp i säng, somnade 3 i natt, upp 7 och tränade på SATS vid 9. 
Så nu är jag fan trött. 

//Najno




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback