Världsrekord i ego

Oj, vilken dag. Vilken uppvaktning! Jag kunde nästan tro att det var i år jag fyllde 30! 

Bukett från fröken N. 


Bästa deon från Boots i London där fina Ila varit. Jag hade beställt den men fick den i present. Den är superdupermegajättebra!!!


Fina blommor från chefen och kompisarna bjöd på godaste tårtan i stada från Vetekatten. Guldflagor på toppen, jo, jo fint ska det va' på min födelsedag. 

Jobbade konsertkväll och hur mycket folk som helst som både ringde och kom in. 


Efter stängning bjöd Kats och Erlandsson mig på lite skumpa. Mums och stort tack till bästa arbetskompisarna. 



Vackra paket fick jag sen öppna när jag kom hem. Alla väntade på mig så vi kunde äta tillsammans. 

Ja, man kan verkligen tro att jag fyllde jämna år. 

Som grädde på moset fick jag min favorit till efterrätt. Budapeststubbe!!!

Tack alla som uppvaktat och skickat fina hälsningar idag. Jag är så glad och varm i hjärtat. 

All kärlek till er!!!

//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback