Sport och småkakor

Stackars Ove, han blev nog mer väckt av mina tre väckarklockor än jag i morse. 
Hur som helst pallrade jag mig upp till jobbet för sjätte dagen i rad. 
Röda faran och jag gjorde sällskap hela vägen in till stan. 
Det är så härligt att susa på E4:an och lyssna på P1. Dagens bästa stund!

Idag var det en riktig sportdag på Sveavägen. Först drällde det av massor av tjejer som skulle till Gärdet och springa Tjemilen. 
Fru W tittade in före sin start och vi fick en liten pratstund. Hon fick en jättebra tid. Strongt gjort. 
Och Oves båda systerdöttrar sprang också. Superbra, Petra och Sandra! Ni borde ha kommit förbi på en fika i K-huset. 

Sen var det nåt cykellopp och jag fick ett foto på allra sista ekipaget. 

Igår kom en stamkund in med världens godaste småkakor, Viktoriakaka även kallade kolakakor. Himmelsk goda! 


Musik och kakor. Bra för hjärtat! 

Filmtitt och häng i soffan nu. Bättre kan det inte bli. 

//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback