Slut i rutan, stolt som en höna

Den där jävla fullmånen såg ju till att jag inte sov alls igår natt. 
Missade både träning och blev sen till jobbet. Usch, vilken dum dag. 

Den där IBS:en fortsätter att ställa till det för mig. Närhet till toalett har man ju som alla vet inte alltid. 
Nåja, jag kör ändå för nu finns det liksom ingen tid för vila. 

Soffi och långa killen ringde när jag var på väg hem. De var i Sollentuna så jag hoppade av tåget och bjöd dem och mig själv på middag. Det var mycket trevligt. 
Jag är ju riktigt lyckligt lottad som har en 20-åring som fortfarande vill umgås med mig. 
Dottern har fått så positiv feedback från en kund, som skickade ett mail till högsta chefen på hennes jobb. 
Och jag är så stolt så hälften kunde vara nog. 
Vår fina trevliga unge och vuxit upp till en ännu finare och trevligare ung kvinna.

Sådär, det var dagens skryt, nu går vi vidare. 



//Najno 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback