SATS:a på mig själv

I morse vid kvart i nio möttes Bodilski och jag på SATS Hötorget för en provträning. 
Vi körde vårt styrketräningspass och kunde sen i lugn och ro duscha och piffa oss innan vi gick tvärs över gatan till jobbet. 


Jag trodde att jag skulle vara helt slut på eftermiddagen men tvärtom kändes det bara fint. 
Tack Bodilski för att du tog med mig. Nu kör vi!

Nya tankar har fått mig att bygga upp kroppen så att varken cancer eller ångest ska vilja bo hos mig. Har ju delvis lyckats förut och nu ska det bli ännu bättre. 
Har lite andra planer för detta men en sak i taget. 

Fick en TV-kväll med övriga familjen då Ove kör hårt med sina innebandykillar. Massor med träningsmatcher innan serien drar igång. 

Dottern gav mig manikyr, så nu har jag så fina naglar. 

Dessutom sköts markservicen av ungdomarna här hemma, så livet känns prima just nu. 
Det är nästan, bara nästan så man blir lite religiös. 
Psst, jag sa bara: nästan. 

//Najno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback