Hundmöten och att göra en tavla

Oj, jag somnade visst ifrån bloggen igår, det var ju inte meningen. 
Söndagen var en riktig doggy-dag. 
Först hade jag stämt träff med en granndam på gården. Chili fick träffa hennes två cockrar och det mötet gick jättebra. 
Efter den daten gick vi hem, Chili och jag och vilade lite. 
Då ringde Bodilski och hade vägarna förbi Märsta med sin man och sin dvärgschnauzer Billy. 
Billy är väldigt ivrig vid hundmöten och blir exalterad. 
Chili sa till honom två gånger och sen lekte dem som bästa kompisar i skogen. 




Det var så roligt att träffas och sen fick vovvarna sitta fint och fick godis. 



Söndagen blev en skön uppladdning till måndagen. 
Tidigt möte och det kändes riktigt bra. 

Den här veckan har vi säsongsöppning och då börjar den vanliga måndagsrushen. 
Inatt är det fullmåne och det har minsann märkts på både oss och kunderna. 
Vissa dagar är lite knorkiga än andra. 

Soffi har gjort en sån skön och fin tavla till vårt sovrum. 
Den står just nu i fönstret, hänger nog upp den inom långt. 

Nä, nu ska jag nanna för i morgon är det träning - på ett nytt ställe. 
Måtte jag gå åt rätt håll när jag kliver av tåget... 

//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback