Tjejdate x 2

För några veckor sen frågade jag er om latexrremsan som kollegan fick i en goodiebag. 
Jodå, rätt svar har kommit in. 
Grattis Frida, du var snabbast med rätt svar, visst är det ett träningsredskap. 

Nu ligger remsan på jobbet och vi får hitta på övningar att använda den med. 

Vill ni ha tips på en bra krog i Stockholm så ska ni gå till Smak på Oxtorgsgatan. 
Igår åt jag lunch där och det var himmelskt gott. Regnbågslax med syltad lök, ärtor, brynt smör och gubbröra med potatis. 

Äh, fy fan vad gott det var. 

På lunchen idag kom fina Cecilia W förbi och ville ha sällskap. Toppen, för det ville jag också. En härlig lunch med massor av skratt. 

Efter jobb idag och tågresa hem tog jag röda faran och hämtade dottern på Arlanda. Det var ett tag sen vi bara var mor och dotter tillsammans och det var så mysigt att sitta i bilen och bara prata. 
Hon bjöd mig på middag och väl hemma mötte en glad Chili oss i dörren. 


Dottern målade sen mina naglar och jag blev nöjd. 



//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback