Nu kom jag på det...

Jaha, då har jag missförstått allt, som vanligt. 
Det är inte åtta timmars sömn per natt jag behöver utan det räcker med fem. 
Somnade kl 1 inatt och vaknade av mig själv fem i sex. Pigg!!!

Gjorde mig i ordning och stack till SATS och var där före Bodilski. Har aldrig hänt förr. 
Vi tränade tufft och kunde komma nöjda till jobbet. 
Efter jobbet gick jag på presentjakt i stan. Det var rena julstämningen och jag hade bra flyt på handlingen. 
Det är ju inte ofta jag vill shoppa men när jag gör det gör jag det med besked, så även idag. 
På vägen hem känner jag hur förkylningen bryter ut på riktigt efter två veckor med ont i huvudet och värk i musklerna. Ont i halsen och täppt i näsan med massa nysningar. Usch! 

Men det är bara att kämpa på, det är nämligen min jobbhelg kommande lördag...

//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback