Lyckliga tisdan - snart är du slut

Jo, det är min lyckodag, trots att jag snoozade lite för länge i morse, trots att jag inte lyckades få tag i biobiljetter som kompisen bett mig plocka ut från Sergel, trots att det regnade och en massa andra trots. 
För att: 

Chefen ringde från lunchkrogen och frågade om han skulle köpa med sig risotto med scampi. Han vet att jag är galet glad i den rätten. 

För att:

Jag slutade tidigt och hann hämta ut ett stort efterlängtat paket med nya spännande böcker. 

För att:


Dottern gav mig kontanter!

För att: 

Chili är nytrimmad i fejjan. 

Det kallar jag lyckodag. 

Dessutom bjöd ungdomarna på middag, kyckling med äpple, lök och currysås. Svingott! 

//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback