Irritation och asgarv

Satan vad ruggigt det var i Rosersberg i morse. 


Efter en situation med irritation lånade jag chefens hund och gick ut en snabb promenad med Viggo. 
Det är så bra med husdjur, de fixar det där med dåligt humör hur lätt som helst. 

Och sen vände det totalt och blev en kanondag med så mycket skratt och kramar, kunder som tog i hand och tackade för trevliga samtal. 
Och tänk, jag som bor längst bort från stan av oss alla, fick hela två besök idag. Ola-Leena även kallad Knoll när hon är med mig, Tott. Hon skulle på kvällens konsert. Och sen kom Kakan och bara kom in med en kram. 
Lyllos jag! 

Vi som jobbade till stängning, tog det lugnt efteråt och firade torsdagen. Efter det gick Bodilski och jag och tog en burgare och slafsade i oss. 

Och sen tog vi tåget hem.... 



Och hemma serverades det mat av dottern och långa killen, men då var jag så mätt, så jag gjorde matlåda istället. 
Måtte jag inte glömma den hemma i morgon. 
Usch, nu bara måste jag sova, ska träna med PT i morgon bitti. 

//Najno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback