Ett andetag

När man börjar arbetsdagen med en tyst minut för en kollega, som hastigt gått bort, då blir dagen sig inte riktigt lik. 

Det fick bli som det blev. Tankar om livets förgänglighet undgår en ju inte vid ett sånt här tillfälle.  

Det var skönt att komma hem efter jobbet och få vara med familjen och bara ta det lugnt i soffan. 


En sen nattpromenad med vovve i månljuset fick avsluta denna konstiga måndag. 

Kom att tänka på en sak; för nåt år sen hade jag ett "nyårslöfte" att jag skulle ha fler än 15 trogna läsare på min blogg. Vet inte hur det gått till men nu är ni nästan 100 läsare. Jag struntar egentligen i antalet, det är ju bara roligt. 

Sköt om er, så sköter jag om mig. 

//Najno

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback