Blame it on the disco

Riktigt skönt med helledig helg. I fredags kväll var jag så trött efter jobbet och fullsatt konsert och när jag kom hem vid 21, kollade vi på film tillsammans, familjen. Mer orkade jag inte göra. 

I morse väcktes jag av Ove som serverade äggröra och bacon. Jamen, han är oslagbar och gör snälla saker för mig och oss hela tiden efter 33 år. 

Efter några tvättar därhemma åkte Soffi och jag till SATS i Infracity och tränade en timme. 

Det var lite folk och väldigt fräscha lokaler så vi kunde ranta runt och göra övningarna vi planerat utan att behöva vänta på ledig maskin eller utrymme. 

Efter middagen åkte Soffi, långa killen och jag till Sollentuna för en kvällsbowling. Ove var ute med kompisar så honom skjutsade vi till krogen. Mamma var hundvakt så Chili slapp vara ensam. 
Det blev en superrolig kväll med bra musik i lokalen, bra rull på klotet, lite stela käglor som stint stod kvar i banan. 
Ett tag ledde jag turneringen men "nerverna" höll inte. 





Grattis Lehandro, det vann du bra! 


Prispallen; Leffe 1:a i mitten, Najno 2:a till vänster och Soffi 3:a till höger. 

Obligatorisk selfie på väg ut från bowlinghallen. 


Jag är så glad att jag faktiskt prioriterade roliga saker än att städa hela lördagen, vilket jag först tänkt göra. 
Jag har ju hela söndagen på mig när både dotter jobbar och Ove jobbar med innebandyn. 
Fan, då ska jag brassa Alcazar och BWO som städmusik! Det blir jag glad av. 

//Najno






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback