Vi går över daggstänkta berg....

Började morgonen med en 2,5- kilometare med vovven. Mor och far var hundvakt och trots att det var länge sen så hittade Chili hela vägen dit. 
Härligt med hund som hittar, om man skulle råka gå vilse på vägen hem...

I fredags fick jag besök av en äldre kollega från Jetpaktiden. Tänk, det är drygt fem år sen jag slutade där men då och då poppar det upp människor som finns kvar i hjärtat. Jag blir lika glad varje gång det kommer besök. 
Och idag hade jag ett vykort från kollegan där hon skrev att hon tyckte det var kul att ses. 
Ännu gladare blev jag då. 

Toppmåndagen avslutades med sista avsnittet av den fantastiska serien "Happy valley" som gått på 1:an. Missade ni serien, kolla om den går på SVTPlay, så jäkla bra var den. 

//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback