Onsdag mitt i vecket

En vanlig syn i skogen bakom Lyckostigen varje morgon. 

Jag älskar Soffis röda stövlar! 

I morse sken solen i Rosersberg och på bilgrannens motorhuv låg en katt och lapade sol. Den hann dock sätta sig upp innan jag fick fram kameran. 

Såg väldigt mysigt ut. 

På tåget kör SL massiv reklam för att man kan köpa biljett via sin mobiltelefon. 
Jag har en bättre undertext. 


Tåget kom i tid och det var ett nytt pendeltåg och inte det här gamla sunkiga från 80-talet. 

Efter jobbet åkte jag hem till farmor och fick kvällsmat. 
Dessutom hade hon en topp till mig som var så satans snygg att hälften kunde vara nog. Ger mig sjutton på att hon inte köpt den till sig utan bara säger så. Hon kan ju inte köpa fyra storlekar för stort med flit heller. 
Ska fota den men nu är klockan så mycket och jag ska upp med tuppfan I morgon. 

Tack farmor för en kul träff och varma diskussioner om livet. 

För att träffa dottern tog vi en kvällstur till Arlanda. 
Chili tror att alla med Maxkläder är lillmatte. 



//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback