Julpynt - fast inte

Jag hade ju skrivit på min att-göra-lista igår att jag skulle julpynta. Det blev ju inte så men jag har så mycket jul i kroppen att jag och Kats satte igång med lite julskyltning idag på jobbet. 

Det här var på eftermiddagen när vi var trötta och skrattiga. 
Julstjärnorna fick vi bara upp en av för de har nog sett sina bästa dagar. 

Vilka tjejer! 

I morse skjutsade jag Sofia och Lehandro till Arlanda då de passade på att julshoppa i London. Fick några fina bilder därifrån. 

Så ska en riktig gran se ut. 


Långa killen är för lång även i Londons tunnelbana. 


Sofia tyckte det här var nåt för mig, jag som tuggar nikotintuggummi sen 14 år tillbaka. 


 Måste säga att jag är lite avundsjuk på ungdomarna. 
Men jag har ju ingen semester kvar så jag njuter av den städade lägenheten istället. 

Inte ofta det här bordet är fritt från diverse pryttlar. 

//Najno



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback