Knas på stan - månens fel

Vill bara berätta att det är fullmåne, i det fall ni känner er konstiga. 
Här sovs det dåligt och irriteras över de pappskallar som tycker det är ok att starta politiska diskussioner med helt främmande människor utan att fråga om lov, föräldrar som släpar runt sina sjuka barn på stan bara för att de själva tycker det är tråkigt hemma. Människor som vill ha nån att prata med och sen bara hummar i 20 minuter. 
Ja, som ni förstår är även jag påverkad av fullmånen eftersom jag i vanliga fall inte bryr mig om pappskallar. 

På lunchen idag stack Kats och jag in på Panduro och köpte material till årets höjdpunkt, JULKORTSPRODUKTIONEN!

Så mycket kul grejer det finns i denna butik. 
När jag kom hem slängde jag i mig lite mat och sen satte vi igång, Soffi och jag. 

Men se, idag var helt fel dag för mig att pyssla, det blev guldpenna och glitterlim överallt utom där det skulle vara. Suck!

Det måste vara den där jävla månens fel. 

//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback