En flickas bästa vän och Rosersbjörken

I morse kändes det riktigt som dagen efter. 
Om man jobbar 10 timmar på raken och har två timmars resväg till och från jobbet så är det inte mycket man orkar när man kommer hem. 
Och idag efter lunch fick jag ett sånt vansinnigt behov av att muntra upp mig själv så jag gick och köpte en armbandsklocka som matchade min scarf. 

Blått armband och lila urtavla. Kunde nästan inte matcha bättre. 
Fick till och med komplimang av en kund för scarfen. 
Så nog blev jag munter allt!  

Jaha, det var nog allt jag ville berätta idag. 
Vi hörs i morrn!

Häng med mig och kolla Rosersbjörken hur den förändras med årstiden. Här är bild nummer ett - höst i november. 

//Najno



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback