Bara så där liksom

Kära läsare!
Visst är det härligt med en söndag kväll och man börjar få lite måndagspirr och plötsligt kommer man på att man är ledig på måndag. 
Visserligen är det jobb nästa helg men den här "överraskningen" ska jag njuta av hela dagen i morgon. Tjoho, säger jag ba'. 

Idag var det söndagsmiddag hos mor och far. 

Tyvärr var maten för god så jag hann aldrig ta fram kameran och visa den fina dukningen mamma gjort. 
Kortspel blev det naturligtvis efteråt. 
Mor hade skapat en ny förrätt dom ta mig sjutton var det godaste jag ätit på länge. 
Grillad toast med olivolja, pruskuttu (ja,ni vet italienska skinka), getost och lite honung. 
Ny absolut favorit!

Efter lite kortspel åkte vi hem, mätta och väldigt glada. 
Det är så himla trevligt med söndagsmiddagar. 


Nästa söndagsmiddag blir till jul. Då ser jag fram emot mammas Jansson och räklåda (ugnsomelett med räkstuvning). 
Ingen jul utan detta! 

I morgon är jag ensam en stor del av dagen. 
Gissa vad jag ska göra då?

//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback