Svart onsdag med lättnad

Dundrande huvudvärk från morgon till sena kvällen. Bättre kunde man ju må. 
SL hade en riktigt svart onsdag då en elbrand satte stopp för all trafik norr om Rosersberg. 

På den här stationen kliver max 10 personer av eller på tåget men i morse var det ett väldigt flöde på folk. 
Och eftersom jag ställer röda faran här så var ju jag nöjd med att kunna åka tåg som vanligt. 

Nytvättad och trött!

Väl hemma efter jobbet skulle jag handla mat, vilket jag nästan aldrig gör. Jag visste att jag var ensam hemma men hjärnan trodde/ville att jag skulle ha en romantisk middag med min man, så jag köpte finpotatis, oxfilé och ny kall sås. 
När sanningen dök upp hemma blev det två mackor istället. 
Senare hämtade jag dotter och långkille i Rosersberg eftersom det fortfarande var strömavbrott och vi tankade bilen på väg hem. När jag tankat klart upptäckte jag att jag glömt plånboken hemma! 
Hur pinsamt som helst men tjejen i kassan gav mig krita. 
Soffi kom dock och löste ut mig med sitt kort. Tack!


Min räddande ängel vid fulltankad röda faran. 

Farmor är nu opererad och mår efter omständigheterna bra. Har gått som på nålar idag och kanske kan orsaken till huvudvärken hittas där. 

Sista säsongsavsnittet på Greys anatomy var oslagbart bra. 
//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback