Fredagsmys i parken

Igår ringde Soffi mig och frågade om jag efter jobbet ville komma med på picknick i Hagaparken med henne och långa killen. 
Klart jag ville!
Jag tänkte att jag tar en promenad till Odenplan och sen tar bussen till Haga. 

Stockholm i sin vackraste skrud. 

Hur det nu var så flöt promenaden med finskorna på ganska fint så jag tänkte -återigen - att jag fortsätter väl gå. 
Dottern skulle ställa bilen vid Stallmästargården men åkte in vid den "riktiga" infarten till parken. Det betydde att jag fick trippa igenom hela Hagaparken och den är fan skitstor. 

Doften av syren var bedövande god. 

Efter en drygt 4 kilometer lång promenad var jag äntligen framme och vi spenderade kvällen tillsammans med picknick och kubbspel. 
Chili fick också följa med. 




Zandra och jag vann ett kubbspel! 

Och hemma väntade Ove med världens godaste spagetti med köttfärssås. 
Hurra för denna dag! 
//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback