Eurovision är här

Idag efter jobbet gick jag på kvällens konsert Eurovision Song Festival för artister med funktionsnedsättning. 
Ärstin jobbar ju på ett gruppboende så jag gick med dem helt enkelt. 
Vilken kväll det blev!

Jag blev alldeles varm i hjärtat när jag tänkte på min fina arbetsplats där det ena dagen kan vara Nobelprisutdelning med kungafamiljen på plats, andra dan konsert med Filharmonikerna och så en melodifestival med vimplar, flaggor och publik som bara har nuet i tanken och dansar och sjunger med. 
Alla får vara i det stora blå!!!
Inte blev det sämre för att min favorit Portugal gick och vann. 
Grattis Portugal ni var bäst. 

Ärstin och jag gjorde sällskap på tåget hem och nu har jag hela dubbelsängen för mig själv. Nåja, vovven sover på husses sida. 
Ove är kvar i Götlaborg och killarna har vunnit tre av tre spelade matcher. 

//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback