E're fest eller?

När man ska gå på fest måste man lida pin...

Igår firade vi Valborg hos Pinglan och Myris. Stackars Chili skakade av sig både rosett och klänning när vi kom dit. 
Det blev en riktig kanonkväll med massor av god mat och massor med skratt och tok. 
Ärstin stod för förrätten, toast med räkor och mango. Supergott! 
Vi grillade naturligtvis, trots att regnet tilltog. 

Ugnsbakad delikatesspotatis med dressing av olja, citron, vitlök, basilika och parmesan var ju en riktigt god upplevelse. Det ska vi äta i massor i sommar. 

Hungran fotade först efter maten. Jag var både hungrig och snabb. 

Chokladmousse till efterrätt och ser ni det snygga runda vardagsrumsbordet de har? Det kan man köpa på Ikea! Vi har ju rest runt och hittade ett bord på Mio, som har tagit tre månader på sig att levereras och kostar dubbelt så mycket. 
Vi ska nog ta en tur till Ikea när Ove kommer hem från Götlaborg. 
Han åkte tidigt i morse med sina innebandypojkar för cupspel där nere. 

Nåväl mitt i natten fick Pinglan för sig att ta lite "dramatiska" bilder. 
Jag ställde naturligtvis upp som modell. 

Myris la ribban för uppförande rätt tidigt på kvällen genom att starta "askkoppen". Vi andra gjorde som värden. 


Sen inatt nån gång hämtade vi barnen på Harry's (ja, hela familjen var på fest, Ove körde) och så samlades vi alla på Lycko och idag är det horisontellt läge som gäller för mig. 
//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback