Dåligt väder och bra kläder

I morse kunde jag inte hålla mitt löfte till min PT, nämligen att gå från pendeltåget till jobbet istället för att ta tunnelbanan. 
Det var skitväder ute. 

Och som hundägare hade jag i morse redan varit ute i regnet och blivit dyngsur så när jag väl torkat på tåget ville jag verkligen inte gå ut igen. 
Efter jobbet gick jag på kvällens konsert. Schuberts symfoni nr 4 är underbar. 

Jag hann precis hem till de tre sista bidragen i Eurovisions andra semifinal. 
Det är tur att vi har tre TV:ar i vårt hem för dottern ägde vardagsrummet, mannen kollade i sovrummet. Långa killen och jag låg i dotterns rum och kollade schlagern. 
Ett riktigt sopigt heat var det. 

Min PT hade messat Ove om att han borde köpa ett träningsset till mig. Och eftersom han är världens bästa man så hade han gjort det. 

Nu finns det ingen återvändo, nu ska här powerwalkas! Tack Ove! 
Dressen passar perfekt till mina skor i samma färg. 
I morgon är det fredag hörni och då ska jag..... jobba. 

//Najno



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback