Boostad med träning

Måndag morgon och det kändes verkligen inte som om jag var utvilad, vilket jag ändå var. 
En så rolig helg och med kul aktiviteter så borde jag vara mer utvilad. 
Jag fortsätter att skylla på vårens ljus helt enkelt för depressionen har iallafall hållit sig ifrån mig, så den kan jag inte skylla på. Skönt!


Jag hann inte mer än komma innanför dörren ikväll så var PT-Pinglan redo att släpa med mig på en drygt 7 kilometer lång promenad. 
Vi sprang faktiskt emellanåt och det kändes helt ok. 

Jag tyckte synd om Pinglan, som fick sacka ner tempot för min skull men va fan, hon är ju min personliga tränare!!!

Vi planerade hur vi i sommar ska promenera till Sigtuna, äta middag och låta nån av barnen få hämta oss där. 
Det var kul att planera kommande aktiviteter! 
Och hungrig blir man efter träning. 
Dottern och långa killen hade gjort äkta MAX-hamburgare (dottern jobbar ju där nu). Supergott och som vanligt hann jag äta upp innan fotografering. 

Skönt att alla är hemma igen. 

//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback