Vårplask på en tisdag

I morse hann jag med en ganska lång och skön vårpromenad i skogen med Chili. Vi hälsade på både talgoxe och ekorren. 

Ekorren är ju lite blyg och välkamouflerad så den är knepig att få med på bild. 

På jobbet blev vi bjudna på semla och vi blev glada. Särskilt Kats och Ila. 

Dagen gick snabbt och Ila och jag stängde snabbt för sen bar det iväg till badhuset. 
Jag fick med mig Soffi och till och med hon tyckte det var jobbigt. 
Jag tvingade som vanligt alla i gänget till en gruppbild och ingen var svårtvingad. 
Tack älskade vänner för en bra kväll. 

Och tack älskade unge för att du följde med och sen fixade middagen och bjöd på semlor. 
Vilken toppendag det blev. 
//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback