Vår med skämsmössa

I vanliga fall åker jag tunnelbana på morgnarna mellan centralen och Hötorget. Ja, jag vet att det bara är en station men jag gillar att åka fort och är bekväm till naturen. 
Jag tar dessutom ALLTID hissen om det finns en sån. 
Får tillräckligt med trappmotion hemma på Lycko. 
Idag låg Sergelgatan alldeles tom och lugn och det stora blå väntade troget. 

Det är vår i luften kan man säga!

På vägen hem åkte busschauffören för 575:an till fel hållplats på Märsta station och skapade oro och total förvirring.
Det har gått troll i 575:an. Chaufförer saknas, bussen kommer alltid sist till Märsta station, chaufförerna missar hållplatser. Ja, det är som årets melodifestival helt enkelt. Vad de än gör med den i år så är det bara pinsamt. 

Skämsmössa på!

//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback