Paradisdag

Vi vaknade alla fyra rätt tidigt till klarblå himmel och sol. 

Pinglan bjöd på frukost med perfekt kokta ägg. Jag gillar frukost som jag själv inte behöver göra. Tack!!! 
Sen är det underbart med fyra starka individer som låter alla få vara som de är. Jag åker ju inte skidor utan la mig på soffan och läste bok. Underbart. 
Efter en timme i backen kom de andra hem och vi satt på balkongen och njöt. 

Ut igen och jag gjorde mig i ordning och gick ut i det underbara vädret och satte mig mot en vägg och läste. 

Svisch, så var det dags för lunch som intogs utomhus. 
Mera läsa och på eftermiddagen träffades vi igen på After Ski. 
Myris åkte så våldsam snowboard att glasögonen gick sönder. 

Väl hemma ville bara jag ha fotbad. Väldigt lyxigt med bad i skurhink. 

Jag fick även ett sidebord att ställa viktiga saker på. 

Pinglan körde sen Tabata-träning med oss. Få se om vi har träningsvärk i morrn. De andra har garanterat det. 
Lite brynfärgning hann vi med....

....innan vi avslutade kvällen med sen middag med Oves inbakade oxfilé med gorgonzola och kronärtskockor. 
Riktig kanonmiddag. Tack!
En halv film orkade vi sen innan vi nu stupit i säng. 
//Najno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback