Lyx och flärd

Pinglan fortsätter att toppa morgnarna med fin frukost. 

Det är så härligt att få sätta sig vid dukat bord. 
Ove hade fixat trisslotter till oss alla så vi lekte Nyhetsmorgon med skrap. 

Isskrapan kom till användning. 
Även idag hade vi superfint väder. 
Jag hade en riktig lyxdag som startade med helkroppsmassage och vidare med ansiktskur (med autostavning skulle det blivit ansiktslyft) och sen avslutade jag med plockning/färgning av bryn och fransar. Två timmar blev jag ompysslad! 

När jag kom hem hade de andra paus från backen och jag hade massor med energi så det blev en härlig spagetti carbonara till lunch. 

Usch, sen måste jag berätta om min olycka. Igår natt var jag tvungen att göra ett besök på damernas. Jag låg i överslaf och skulle klättra ner för stegen. Jag är ju så varm av mig så med  både lite handsvett och fotsvett så gled jag ur mitt grepp och kastades ner mot väggen, där ett antal krokar hänger/hängde. 
Om jag säger så här: lufttorkad skinka så vet ni precis var jag har ett märke!
Kroken fastnade på mig och rasade från väggen. 
Jag har jätteont och kan bara sova på ena sidan. Tyck synd! 
Ingen av de andra vaknade av raset. Helt otroligt. 


De andra har svischat i backen och jag har roat mig själv. 
Servade Ove med ett fotbad när han åkt sista åket. 

Myris lasagne blev det till middag och sen var det dags för ytterligare ansiktsmask. 
Herregud vad vi är lena i fejjan nu. 

Vår egen pt Pinglan körde Tabatapass med oss. Satan vad jobbigt men kul. 
Det blev en kanondag idag också, det är ju inte klokt, vad bra man kan ha det. 
//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback