Ledig dag nr 2

Jag jobbade ju i söndags och fick därför en extra ledig dag denna vecka. 
Det verkar inte vara bra för mig med för mycket ledigt för idag kändes det ännu värre att gå ut med hunden. 
Här är så äckligt halt med fruset slask som gör ont i små hundtassar och stör en normal promenad. Usch! 
Inte ville jag gå på vattengympa heller, så den fick pågå utan mig. 

Idag var första gången sen jag opererade mig i januari som jag vågade titta på mitt ärr. 

Fy, alla har sagt att det ser så fint ut, jag tycker det ser för jävligt ut. 
Kommer nog aldrig mer att sätta upp håret igen. 

Hade en massa planer i huvudet för idag, men inget gjorde jag. 
Varför känner jag mig så dålig bara för det? 
Jag blir så trött på mig själv. 
Nä, nu får kärringen Fischer rycka upp sig. 
Bättring fordras. 

Dottern skötte markservicen hemma idag, och det gjorde hon med bravur. Tack!

//Najno



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback